Våre stolte sponsorer!
BLI EN #VIERHFIF AMBASSADØR
Hva vil det si å sponse Sjærgårdscup? Du som sponsor tilbyr finansiering eller produkter og tjenester for å støtte arrangementet. I bytte får du forretningseksponering og en sjanse til å komme i kontakt med nye kunder fra Vestfold, Telemark, Østfold, Akershus, Agder, Oslo, Buskerud og Indre Østland.
Merkesynlighet
Sponsing setter merkevaren din foran et stort publikum som ikke har hørt om virksomheten din. Som sponsor av Skjærgårdscup både under og etter arrangementsdagene får du mye oppmerksomhet. Med riktige sponsorater får du fremhevede annonser, skilt eller radiospots over høytaleranlegget som øker merkevaregjenkjenningen.
Hvis du planlegger salgsfremmende utdelinger på cupen kan vi hjelpe til med det, da vil et stort antall mennesker være målgruppen. Kvalitet er viktig, så velg arrangementer med erfaring med å tiltrekke seg riktig kundegruppe. Vi har foreldre fra alle samfunnslag så her treffer du bredt.
Målrettet markedsføring
Sponsede arrangementer henvender seg ofte til nisjepublikum eller medlemsorganisasjoner. Hos oss har alle foreldre det til felles at de har barn i idretten. Ved å være tilstede på Skjærgårdscup får du muligheter til å engasjere én til én med folk som leter etter relevante produktløsninger.
Forbrukeroppfatning
Få mennesker er motivert til å sjekke ut en butikk som alltid ser trist, shabby og tom ut. På samme måte blir nettkunder slått av av e-handelssider uten merkevarebygging, forretningsdetaljer eller sikkerhetssertifikater. Offentlig oppfatning kan gjøre eller ødelegge virksomheten din.
På den annen side danner kunder seg positive meninger når virksomheten din er knyttet til høyprofilerte arrangementer som Skjærgårdscup. Kunder vil anta at virksomheten din er pålitelig og anerkjent hvis du kan sponse andre organisasjoner.
God sammfunnsvilje
Å styrke bedriftens image er en av de mest verdifulle fordelene med sponsing av arrangementer som Skjærgårdscup. Kunder liker merkevarer som bryr seg om å spre positive meldinger og hjelpe samfunnet. Å knytte virksomheten din til en verdig sak kan tiltrekke varig støtte og oppmerksomhet i media. Samfunnsengasjement skiller deg også fra større merker. Folk har mer insentiv til å støtte virksomheten din hvis du er investert i lokalsamfunnet. Finn ut hva som betyr noe for kundene, og velg årsaker som stemmer overens med deres verdier for å øke lojaliteten.